Tema: Re: polistirolo klijavimas prie OSB
Autorius: -JM-
Data: 2011-09-21 10:25:32
Klijuok situ shudu http://www.ceresit.com/CT-84-Express.17941.0.html

Limpa ir prie stiklo tai realiai ir prie OSB lips. Mes klijavome ant
pamato pries tai hidroizoliuotu bitumo mastika. Buvau nusiteikes
skeptiskai tai priklijavom pradziai pora lapu, palaukem valanda,
galvojam pabandysim atlupt. Vaizdziai tariant, kojomis teko isiremti i
pamata ir viso kuno jega naudoti lupant. siaip ne taip, vos vos
atsilupo, o antra plokste gabalais tik atlupom.
Tik polisteroli siek tiek prisveisk pries klijuojant.