Tema: Re: baro ismontavimas
Autorius: Dex
Data: 2011-09-21 08:25:02
šešiakampiais varžteliais buvo prisukta kita detalė (apdailinė), kurios
dabar nesimato, ji nuvažiavusi žemyn. Tie šešiakampiai varžteliai kaip
tik rėmėsi į tas matomas skyles. O dabar jose jau nėra jokių varžtelių.
Spėju, kad tos skylės naudojamos atsukimui su kokiu specialiu raktu.
Bandyčiau sukti su dideliu santechniniu raktu, bet nesinori kažko
sulaužyti/sugadinti :)

Dex