Tema: Re: Q: Šildymo perskirstymas
Autorius: Aras
Data: 2011-09-20 16:41:23
O nebus taip, kad katilas dažnai junginėsis? Dabar pas mane kabo Radiant RBC10, jeigu atmintis nešlubuoja. Jame yra visa katilinės įranga su cirkuliaciniu siurbliu. Iš katilo išeina vamzdis, jis šakojasi į I a. ir II a. kolektorius. II aukšte kabo vidaus temperatūros daviklis, įjungiantis katilą, o I aukšte grindinio šildymo kontūrai (keturi) sureguliuoti su termogalvomis.