Tema: Re: Ar valot zidiniu kaminus?
Autorius: Sail
Data: 2011-09-22 10:54:41
Taigi ir sakau - kiauras. Nesikeikiant - jie palieka tarpa tarp stiklo ir
remo, ir dar rimtu snukiu tvirtina, kad cia tipo zjb taip. Mol stiklas
maziau apsinesa. Nu aisku maziau - viskas migom per kamina lekia, prie
stiklo brudas nepriena.

Ir dar del jumoro (nu visi gi daro) padarytas oro reguliavimas -ucebnyj -
gali uzdaryt ar atidaryt, vis vien px, per skyles traukia net svilpia.

Paziurau normalia burzuike kaip dega - ir kodel visi tokiu nepadaro?
Elementaru gi.