Tema: Re: kaip teisingai isvedinti rusi???
Autorius: Duda
Data: 2011-09-19 15:06:33
siaip pas mane senas tas daugiabutis bet sachtos yra atskiros kiekvienai
virtuvei ir tulikui. Karlsona tik siaip paminejau, ventiliacija reikalinga
del elementarios dregmes pasalinimo :)
O ka jie cia parase, tik snukin siulo ir tiek. Skambinau administratoriui,
sako nera jokiu projektu bla bla bla galima negalima nieko negali pasakyti.
Bandau rasti kas tuo uzsiima ir kompetetingai galetu pakonsultuoti.