Tema: Re: Itempiamos vs. gipsines lubos
Autorius: Statybininks
Data: 2011-09-19 13:37:25
nu niekaip netikiu, gal gali konkrecia samata?

mano atveju
darbas gipsininkams 20lt/m2 (siuo metu darbas eina 15-25lt, rinkausi tuos,
kuriuos pazistu)
glaistymas/dazymas 15lt/m2 (siuo metu darbas eina 12-30lt, rinkausi
pigesnius, bet mano supratimu, normaliai dirba)
jau turim 35lt/m2

medziagos normalios kainuotu dar kokia minimum 25lt (jei KNAUF profiliai ir
dvigubas gipsas - vat ar jau jo reikia kitas klausimas), mano atveju reiks
tiksliai susivest dar, bet 150m2 tikrai gavosi kokios 4 stukos (medziagas
gavau gerom kainom, bet Kubiliui PVM mokejau:)), bet +- taip turetu gautis,
glaistai, dazai visokie sudukai dar kokia 10lt/m2

taigi +- 70lt/m2, cia jei darai gerai