Tema: Re: saules energija
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-17 00:01:37

> Chierovai planuojamas. Pagal esančius faktinius duomenis, akivaizdu, kad
> elektrinė veikia ~8-9% konversijos efektyvumu. Per metus gali tikėtis
> gauti ~500-600 kWh.

Na, „konversijos efektyvumas“ tikrai nėra tikslu (reikėtų kalbėti apie
_visuminį_ efektyvumą, krentančio srauto atžvilgiu, įvertinant aplinkos
sąlygas (šešėlius ir posvyrio kampą) ir šia prasme, panašu, aš neklystu
nei per porą procentų). Planavimo siurealiai optimistinį nepagrįstumą
įrodo jau normalizuotas primetimas (įvertink faktinius duomenis (t.y.
daugmaž energetinį ekstremumą rugpjūčio mėn. kitų mėnesių atžvilgiu);
800 kWh yra nerealu.