Tema: Re: betono, gelzbetonio pjovimas
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-15 23:48:29
28 cm ipjauna tiktai 70 cm diskas! Nes reikia ivertinti, dar disko centre esancia asi, kuri sukasi guolyje. Tokia iranga, mano ziniomis yra hilti, 5kw varilis, slenkantis begiu komplekte su  vandeniu ausinamu disku ir ispudinga 25 tuks eur sio komplekto kaina. Kazkada reikejo betonine siena pjaut-tai pjuvio metras bene 150lt, jei ner stambios armaturos. Brangu? Pats diskas kainuoja apie 3000lt, pats kaina maciau :) Tad  pigiau statyt krokodila Gena, su tinkamu perforatorium ir lai bildina. Grindis reikia pjauti ar siena? Koks miestas?