Tema: Re: Kaip ir kuo dazyti kad nebutu dryziu?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-09-14 13:45:18
Voleli nemirkyt tiek, kad dazai begtu srove pridejus prie sienos, dazus
islyginti greitai, neziopsant ir negaudant varnu, volelio netraukti ilgais
tolygiai mostais (esu mates viena "dazytoja", kuris prispaudes voleli ties
lubomis graziai veda iki pat grindu :)
Jei siena labai sugeria tai reikia gruntuoti, bet cia manau dazoma jau
dazyta siena.
Koki nors suda reiktu pilt jei butu +30 ir labai sausa.