Tema: Re: Q: Gyvatukas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-09-14 10:45:16
Manau, kad tokiu atveju reik4tu daryt shuntavima tarp 8a. Karsto vandens
stovo ir gyvatuko itekejimo dalies, bet: tavo atveju tu vistiek galesi
naudotis privalumasi, tiekiamais cirkuliacinio vandentiekio :)
O moket tipo nereiks, nes neturesi gyvatuko... tai juridiskai kaip ir
nelabai iseis.
Mano nuomone, pas tave greiciausiai neteisingai suvedziotas vamzdynas ir
nenusiorina (senose sistemose nusiorindavo per karsto vandens ciaupa
virsutiniam aukste arba per spec. nuorinimo krana.
Gal padetu jei pas tave gyvatuke istatytu kas nors automatinio nuorinimo
ventili... arba siaip reikia perziuret, gal kur nors kilpa yra ir joje
renkasi oras.....

--
MaRiUs
Kaunas