Tema: Re: Elekrtrinis klausimas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-09-14 08:44:55
1. Jei kas nors klaustu mano nuomones tai nedaryciau skydelio II a.
Arguementai ? Tiesiog nereikalingas jis ten.
2. Priklausomai nuo II a. vartotoju, jei ten tik apsvietimas ir kiti mazai
galios imantys vartotojai galima apsieti be trifazio.
3. tiksliai visvien neisdalinsi buitiniame tinkle kur 99,9% vartotoju
vienfaziai ir veikia ne vienu metu.