Tema: Re: ShowmanaZ'ai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-09-12 15:21:25
nelabai supratau teiginį, ta prasme š yra krosnis su vidine pakura? Tikrai
vargu ar galėjau taip sakyt :) Netgi atvirksčiai, turiu priežasčių įtart,
kad vidinė pakura turi nemažai pliusų ta prasme, kad pečius pasiima nemažą
dalį atidirbusio oro degimui palaikyt, taigi jo vieton priteka šviežio, ko
pasekoje oras pirtyje šviežesnis, gal netgi galėtų atstot ventiliacijos
sistemą. Na bet čia tik mano išvedžiojimai :) Beje, Aito atveju tie
išvedžiojimai visai neturi jokios reikšmės, pirtintis ten eini pečiui jau
užgesus, uždarius dūmtraukį, tad ir ventiliacijos funkcijos pirties metu jis
atstot negali.

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf