Tema: Re: sds+ prailgintuvas?
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-09-12 10:45:30
Man tai kitas kalusimas pasistojo, kas per tvirtinimo komplektas grybas
450mm ilgio o varztas tik 6.5mm
Stipriau pasukus nusisuks tas varztas kebenemat. O pasukti tiketina kad
reikes stipriai nes betone tik 5mm skyle bus.
Gal visgi 6mm skyle dar tiktu? Putplascio prispausti kaip ir nereikia, tai
stipriai isukti kaip ir nereikes.

Kita vertus jei jau gamina tokius tvirtinimus tai ir graztas turetu buti,
tik reik rasti...