Tema: Re: centralizuoto sildymo kaina
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-09-12 22:51:31
silumos kaina sudaro keli dedamieji, tai kuras, amortizacija, atlyginimai.
jeigu viska darai uz savo pinigus tau gaunasi x+y+z, jeigu iranga finansuoja
ES tai gauni jau tik x+z, stai tau ir atsakymas kodel biokatilines gamina
pigesne siluma ir kodel masiskai niekas neperveda centralizuoto sildymo ant
biokuro, nes ES tiek lesu neskirs, nes neuzteks visiems biokuro.