Tema: Re: Boilerio keitimas. Ka rinktis?
Autorius: dz
Data: 2011-09-11 13:00:36
gali drasiai ir pats dideles nuolaidos prasyt, arba ateini ir sakai cia nuo
santechniko antano kokio, arba paziuri i imoniu automobiliu logo salia
parduotuves ir sakai cia man boileri su su pvz uab"belekas" nuolaida ir moku
grynais ir dazniausia paeina:)

o tas 40% tai cia salyginis dalykas, labai priklauso nuo marzos kokia
parduotuve laiko atitinkamai prekiu grupei, nu ant lt dauguma parduotuviu
laiko kosmosines santechnikos prekiu  marzas