Tema: Re: Patarimo kaip siltinti kamina vata
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-09 12:39:39
Reikia tos pleveles, ir butu geria kelis kartus kamino indekla ja apviniotu. Tiesa reikia iskarto apsidrausti nuo gaisro (atsizvelginat i salyga, kad draudimas galiotu esant netvarkingam kaminui) arba niekada i ta kamina nejungti katilo/krosneles/zidinio.

O siaip parasyk ka tu nori daryti. Indeklas ileistas murini kamina? Kur desi vata? ir pan.
Pas mane indeklas ileistas i murini kamina, taro indeklo ir muro tarpas minimalus, nieko nesiltinta, traukia gerai, nesikisa, kondensatas nebega, kurnu atmos kkk.

T:)