Tema: Re: Statybinis elektros ivadas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-09-08 16:06:55
Va cia raso, kad uz 800Lt padare su 15m kabelio.
As tai statybine rozete statyciau toj vietoj kur name bus skydas su
automatukais.

"JZ"  wrote in message news:j4adi2$na$1@trimpas.omnitel.net...

Tik rozetes nepakaks. Turi buti el spinta pastatyta, kurios viduj nuotekio
rele, vienfazis ir trifazis(jei ivadas trifazis) automatai, bei rozetes. Kai
bus ta spinta, reikia padaryti varzu matavimus, kuriuos nunesti i
energetikos inspekcija. Tada su pazyma is jos vel i Lesto ir tik tada jie
pastatys skaitikli ir galesi naudotis elektra. Bent jau man taip buvo.
O kas liecia kaina, tai manau, kad brangoka. As pats mazdaug uz 300Lt
pasidariau. Tiesa, spinta turejau. Bet spinta max 200Lt.