Tema: Re: OSB plokstes storis
Autorius: joo
Data: 2011-09-06 17:11:19
as kazkada bute grindis keiciau (nes senos baisiai girgzdejo). sudejau 12 mm OSB, lages kas 40cm, ant virsaus laminatas

tai ten kur pavyko lages lygias padaryti (nes lages dariau is tu paciu senu grindu lentu) nesijaucia kad siubuotu - aisq kazkiek siubuoja turbut

laminatas vis dar tvarkingai laikosi (jau gal koks 10 metu)

dabar jei daryciau manau deciau min 18mm; tau patarciau nepagailet storio, nes tikrai gali trukinet lubos, juk daug nereikia

gal kas protingesnis galetu pagal charakteristikas pakomentuot, pvz http://www.rezetas.lt/show.asp?TopicID=13&DL=l pagal "Atsparumo riba lenkiant"

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/