Tema: Re: Del termostatiniu radijatoriu galvu
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-05 16:04:05
bet paklaida bus tokia kad turbūt geriau ir nerašyt visai. gi dėl skirtingų patalpos parametrų gali skirtis temperaūra patalpose, nors prie galvos bus vienoda, jei būtų koks daviklis netik prie galvos, bet ir kitame patalpos gale tada jau būtų panašiau, bet jau reiktų elektronikos kad atitinkamai pagal tuos du daviklius gava sukinėtų...