Tema: Re: KKK kuras -medzio briketai vs anglys
Autorius: Virgis
Data: 2011-08-26 11:37:40
As isbandziau turbut visas kieto kuro rusis, tai dabar apasitojau ant akmens
anglies nes pagal kainos ir kokybes santyki man atrodo nr.1
aisku viskas priklauso koks KK katilas stovi, kadangi pas mane stovi VIADRUS
kuris akip as sakau paprastas kaip 2 kapeikos :) i ji gali kist praktiskai
viska ka nori tai geriausia ji kurent anglim.
Nes rudoji anglis dega gerai, pelenu mazai  bet kaina sakyciau truputi
brangoka
durpiu briketai viskas geria bet pelenu gausa mane uzkniso ir ju sudegini
dvigubai daugiau negu akmens angliu
medziu briketai panasiai kaip durpiu briketai paga ldegima ir atiduodama
siluma, bet zymiai brangiau, pliusas kad pelenu mazai.
Dabar angliu 1 tona 570 Lt su atvezimu cia Siauliuose.
Man sezonui uztenka 2 didmaisiu kas yra 2.4 t