Tema: Re: malku skaldykle pigiai
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-08-25 11:42:22
Uosvijoj sode po tornado ant zemes gulejo 4 simtametes kriauses, neskaitant visokiu kitu medziu, kaip pvz., senu gluosniu paupy.
Senukas 83-ju metu, po to kai supjovem benzopjuklais ir isvaziavom, (nes darbai, darbai) per dvi savaites susitvarke. 2 metaliniai kyliai, kujis ir 2 kirviai - visa gudri aparatura. Teko siek tiek ir man padirbet, tai grazto formos tokios kriauses drutgali tik gudrumu gali paimti, jokia ten buka elektrine malkaskalde, kad ir 10 tonu jega neperkirs. Reikia zinot, i kuria vieta kyli ivaryt, ir kaip po to smulkint. Is visos sveikatos dauzyt bele koks smarkuolis gali, bet pataikyt ten, kur reikia - cia jau su patirtim ateina :)
Liepa su kriause lyginant - tai tiesiog atostogos butu.