Tema: Re: Grindu betonavimo kaina
Autorius: Jager
Data: 2011-08-24 09:12:47
daugelis sako, kad juodgrindės reikalingos, jog graužikai aka kurmiai ar
žiurkės iki polistirolo neprisikastų (mano atveju pamatas juostinis 1,7
žemėje tai nelabai tikiu kad sugebės), bet realiausia nauda, mano
nuomone, tai kad betonu vaikščiot smagiau ir tiek.
Jei grindys sės tai sės nepriklausomai ar bus juodgrindės ar ne...

--
Jager

--
Jager