Tema: Re: kokius medzius galima pjauti savo sklype?
Autorius: RimasRP <rimasrpnutrinti@dtiltastaškas.lt>
Data: 2011-08-24 08:25:56
biški pasiknaisiojes radau laikraščio valstietis straipsnį
http://www.valstietis.lt/Archyvas/Priedu-archyvas/2008-metai-Geguze/Sodybose-saugotini-medziai
Kaime gyveno senukas kuris pastebėjo kad kaimynai nusipjove liepa iš savo
sklypo ir iššivežė medieną.
Parėjo iš senuko skundas girininkui, biudžetas pasipildė 1000lt.
tai buvo 2002metais, litas dar turėjo vertę