Tema: Re: finalas: Al-Ko trimeris
Autorius: Gintas
Data: 2011-08-22 22:40:10
va, va-cia man primena maisytuvams duodama garantija. Jinai pasirodo galioja tik tada, jei sumontuota vandens  filtravimo sistema. Zodziu-anot vandenu, vanduo kokybiskas, ji gali gerti, taciau siukstu-neleisk jo per kriaukleje imontuota maisytuva, nes prarasi pastarojo garantija:)  Ant lentynos padejus reikia laikyt