Tema: Re: Perdangos palėpėje šiltinimas
Autorius: _paul
Data: 2011-08-23 14:45:01
Pas mane praktiskai identiskai, o pasidariau taip:
siltinimo medziaga, polietileno plevele, OSB plokste

Pries tai buvo pjuvenos, tai kasiau viska lauk ir viska issivaliau.

Dalis ploto putoplastu - ten, kur planuoju vaikscioti.  Nes I palepe tenka
uzkelti visokius zezoninius daiktus. Plius esu pasidares lentynas, taigi
planavau kad prie ju reiks prieiti. Putoplasta deti siek tiek nepatogu, kai
reikia pjaustyti, taciau dar uzdejus OSB (pas mane lyg 8 mm) pasidaro visai
stabilus pagrindas vaikscioti.

Kita nevaikstoma - ten klojau vata. Ant jos taip pat osb. Karkaso jokio
nedejau. Ten kur galimai uzkelsiu koja, pakisau is to pacio putoplasto a-le
atramas( 4 arba 5 po viena OSB plokste). Taigi net ir ant vatos galiu
atsistoti trumpam jei reikia koki nusimetusi , nedaug sverianti daikta
paimti/padeti.
Vata kloti buvo daug lengviau.

Storis 15cm ir viska klojau 3 lygiais po 5 cm stengdamasis kad
sujungimai(tarpai) pasisleptu tarp lygiu.

Siaip labai didelio skirtumo del silumos nepastebiu kur klota vata, o kur
putoplastu, taciau efektas pasijaute iskart kai apsiltinau, tai nesigailiu.
Nezinau del siltinimo storio - galit sakyt kad 15 cm mazoka - nesigincysiu;
20 kur kas geriau. bet kol kas viskuo esu patenkintas.
Kaip sakiau karkaso nedariau ir tikrai man jo neprireike.

"arunazz"  wrote in message news:j2r6ao$ubm$1@trimpas.omnitel.net...

2 aukštų mūrinukas, antram aukšte lubos - gelžbetoninės plokštės, aukščiau -
negyvenama palėpė, stogas šlaitinis. Kuom ir kaip apšiltint perdangą? Užteks
akmens vatos 2x100 mm ir kažkokio medinio karkaso, kad retkarčiais būtų
galima vaikščiot? Dabar yra papilta kai kur keramzito, kai kur p.polistirolo
granulių, kai kur nieko visai nieko.