Tema: Re: Indaplove
Autorius: Siurskis
Data: 2011-08-22 22:17:23
Na nesakyk! Turejau Gorenje(nuo rus. zodzio Gorie) skalbianke (kazkokia
super logic-mandra tais laikais),tai rubus plese ir po skalbykla pati
vaiksciojo(1200 aps.),kur jai patinka.Pas kolega pamaciau tada AEG kokiu
5 -7m. is fokieciu,tai norejosi apsiverkti.....dabar turiu mieliute ir
nesigailiu(1400 aps.)Ant jos padetas aerozolinis balionelis dar nera
nukrites.Indaplove man per brangi,tai paemiau Bosch fricu gamybos ir vargo
nematau.Tabletese skirtumo nematau,nebent per lupa taures nagrinesi....

"Guliu Rukau"  wrote in message news:j2j4id$l0o$1@trimpas.omnitel.net...

nesvaikint apie mieles, kas cia is tu kurie rekomenduoja miele ja turi?!
as turiu, net tris mieles ir daugiau nebenoriu, o indaplove gorenje 60 ar
65cm viskas ciki.
abejoju ar tarp firmu yra dideliu skirtumu, reikia skaityti aprasymus gal
kas turi koki firmini navarota, kaip kad whirpol turi aqua steam
technologija, tipo net kugelio skardas isplauna, nebandziau nezinau...
kitame bute turejau 45cm whirpol be navarotu irgi ciki, tevai turi pastatoma
electrolux ciki, brolis siemens ciki... :)

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.v0et79vitskzlc@tomas2...
On Thu, 18 Aug 2011 15:53:04 +0300, Prickus <xxx@yyy.zz> wrote:

> Taigi klausimo esme buvo apie firmas, modelius , patikimuma... Nors,
> suzinojau daug nauji, aciu ir us tai...

Jei kišenė iki Miele netempia, tada Bosch/Siemens, AEG/Electrolux.
Jei finansai riboti - Beko ir Co nėra labai blogai.