Tema: Re: kiek radiatoriu reikia garazui sildyt ?
Autorius: vaidas
Data: 2011-08-20 12:08:08
galima pastatyti 1 radiatoriu "Fan Coil "  su ventiliatoriumi ir jis labai
greitai paskirstys silta ora po visa garaza.
Su silumos siurbliu galima tiekti salta vandeni ir vasara vesinti patalpas.
Skirti gyvenamosioms patalpoms, tik ir garazui, kaina apie 800,Lt.
maziausio:
4 kW ( saldymas 2,7 kW) .
Kitu galingumu: 5,4 kW (saldymas 3,6 kW)  , 6,75 kW ( saldymas 4,5 kW ), 11
kW ir 13,5 kW.