Tema: Re: Kelmu istorija tesiasi
Autorius: klausimas
Data: 2011-08-18 14:17:40
nu budas elementarus - kastuvas, pjukliukas, kirvis. Kasi, nupjauni sakni,
kad netrukdytu kast, kasi toliau ir tt. Vargas ziaurus. Gerai kad tik keli
jau tokie rimti buvo - pora gluosniu, keletas slyvu suaugusiu kelmais i
kruva, visi kiti vidutiniai tokie, bet ir su tais vidutiniais uzsiknisimas.
Zodziu viskas rankom, bet viskas imanoma.