Tema: Re: Lubu valymas nuo kliju
Autorius: AurimasB
Data: 2011-08-17 17:04:33
o kaip technologiskai gipsas prie lubų klijuojasi? nes svoris tai pakankamai nemažas, sunkiai įsivazduoju kaip reiktu išramstyt kad nenukristu, o ir po keik laiko kad nenukristu butų baisoka :) geriau karkasuką ir sukt gipą jei jau taip. nors kas tas yra 16kv. vieną dieną slapindamas nuskuti su vis glaistu, nugruntuoji, kitą dieną porą kart nuspakliuoji nusiveiti paskui ri darai ką nori :)