Tema: Re: Patarimu del naudoto Kercher
Autorius: Linelis
Data: 2009-07-09 15:57:12
zodziu, jeigu ne is patikimu ranku, patariu mesti sy reikala ir ieskoti
naujo.
zinoma daug kas priklauso nuo kainos to deveto.

buvo trukusi pistoleto rankena, naujo kaina 125Lt
siurblys kad ir metalinis, viskas priklauso kiek laiko pradirbes jau.
sakau, jei imti deveta, tai tik is patikimu ranku kad nenudroztas, kitaip
nelabai patikrinsi.