Tema: Re: priesgaisriniai atstumai
Autorius: 323
Data: 2011-08-16 15:04:16
... jo - statybos inspekcijai, ne komisijai...
projektas yra. statybos leidimas, isduotas 2009 metais yra. garazas
pastatytas ant sklypo ribos - kaimyno sutikimas ant projekto yra. viskas
kaip ir ok, tik kad kaimynas ant senu pamatu pasistate ukini, ir dabar
atstumas iki jo ~5metrus...

praeitais metais buvo bandyta priduoti ta garaza savarankiskai, bet statybos
komisija atmete butent del priesgaisriniu atstumu,
todel turiu itarima, kad per metus ju nuomone nepasikeite :)
siemet daromi geodeziniai, tai tuo paciu noriu "damushti" si reikala iki
galo....

"ejs"  wrote in message news:j2dl40$cjs$1@trimpas.omnitel.net...

2011.08.16 14:39, 323 rašė:
> suprantu... patark ka daryt?
> rytoj atvaziuoja firmele - darys geodezinius matavimus + inventorizacija
> to garazo...
> gal reikia kokio rasto spec? ar dar ko prie inventorizacijos?...

projekto. Arba jo korektūros.

> neisivaizduoju, nesusidures su situo biurokratizmu...

foto (objekto ir visų gretimybių), planai, kaimyno nuotaikos?

> veliau mano ziniom ta inventorizacija kartu su uzpildytu prasymu jau as
> pats turesiu nesht I statybos komisijai patvirtinimui.......

gal inspekciją, o ne komisiją?

--
ejs