Tema: Re: recirkuliarija ar buferine talpa
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-16 14:59:40
Sprendimu tai yra, bet gal pagalvojam blaiviai kam tokie sprendimai yra skirti. Labai abejoju ar tai yra tavo sugalvotai shemai.
Man regis, sis budas yra skirtas sodyboms, gal kokiem viesbuciams, moteliams ar panasiai. Kai karsto vandnes reikia nepastoviai ir nedaug. Cia gi elementarus mini boileris, su primontuotu ciaupu. Negi noresi toki kabinti virs kriaukles? :)

Beje, panasus stovi ir pas mus ofise po kriaukle, talpa gal koks 15 litru (sakykime kibiras), silto vandens pakanka puodeliams nuo kavos isplauti :)

T:)