Tema: Re: Sildymas
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2011-08-16 13:36:11
Kad nera, ka cia placiau. kondesaciniam peciui gali naudoti plastikini
vamzdi, nes iseinantis dumas(garas) neaukstos temperaturos. Geli kelt i
kamina, gali durt tiesiai per siena.
Pvz pas mane ACV prestige 24 kW katilas exhaust temperatura kiek
ziurejau niekad nevirsija 55 laipsniu. Indeklas plastikinis buvo
komplekte prie peciaus. Pas kaimyna tiesiai per siena prakistas.
Nesu visos tos teorijos zinovas, bet trumpai tai kondesacinis labiausiai
apsimoka tada kai dirba zemom temperaturom