Tema: Re: kaip apsildinti ?
Autorius: rrr
Data: 2011-08-13 22:01:49
viso konstruktyvo?
tipo pamatu, langu ir tttt

jei rimtai tai reklamose kaiptai labai jau viskas paprastai atrodo -
purskia poliuretana arba ekovatas visokias.  klausimas kas geriau? pliusai
minusai?

o skersvejis nes per sviestuvu angas pucia saltas vejelis, tai manau, kad
siltas vejelis iskeliauja priesinga kryptimi...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6374 (20110813) __________

http://www.eset.com