Tema: Re: Patarkit del sildymo pasirinkimo
Autorius: Evaldas
Data: 2011-08-11 22:06:52
Jei tik atvaziuot tai geriau radiatoriai, jei gyvent pastoviai grindinis.
Palaikau minti, kad kai reikia prisildyi greitai arba tik truputi pasisildyt
rudeni tai labiausiai tinka krosnele ar zidinys.
Nors kita vertus turiu patirties ir galiu pasakyt - kuinia tas atseit
greitas radiatoriu prisildymas. Taip, oras isyla gana greitai, bet visos
sienos, grindys baldai isale dar ilgai skleidzia salti ir komforto vitiek
nikuja ner.