Tema: Re: repost: del sodybos ir zemes paskirciu
Autorius: Ekovila
Data: 2011-08-11 11:02:15
ukininko pazymejima (tiksliau jis vadinasi ukiniko ukio iregistravimo
pazymejimas) gauni kai registruoji uki, kitaip jo negausi
as pats turiu registruota uki bet _jokiu_ planu registruojant uki
nedariau, pas mane  pirkta sodyba buvo jau su registruotais pastatais
z.u. paskirties zemeje, beje nedarbingumo pasalpas esu gaves
kaip sakiau sudetingesniu proceduru reikia jei esamame sklype
_nera_pastatu_, tada reikia projekto ir leidimu
bet ukininko sodybos projekta vietinis architektas padarytu taip pat
kaip ir iprasta projekta namui, tai iprastas reikalas ir nieks del to
galvos nesuka