Tema: Re: Tarpelis tarp plyteliu ir laminato
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-08-09 14:18:14
pas mane T formos tam skirtas reikalas įdėtas. lygtai dieduose esu mates
ir ermitažuose visokiuose, o pirkau vln laisvės pr kažkelintas_Nr. jei
važiuot nuo pašilų žiedo link miesto tai TA_parduotuvė_II_aukšte >
turgelis patalpose (geltoni motyvai) > tame pačiame pastate Nofra > EMSI
 > RST. Iš teisingo galo nžn kaip nupasakot :D:D:D

Tipo egzistuoja kažkokie spec varžtai ale po 20 Lt, bet susiklijavau su
skystom vinim (tik T/plytelės lietimosi plokštumas) ir laiko.