Tema: Re: Gravitacine radiatoriu sistema
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-09 13:28:21
Tai cia gaunasi, kad reiktu kiekviena radiatoriu pajungt prie abieju
vamzdziu, ar vistiek taip kaip mano "piesiny" (pas mus ateinantis praeina 4
radiatorius, iseinantis tik grizta ilga kelia niekur neprijungtas.

Beje, gal kur internete yra lenteliu su vamzdziu diametrais.. arba dar
geriau butu, jei kad pasakytu, kaip angliskai vadinasi sita sistema..