Tema: Re: Vejos seklos
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-08-05 11:56:04
Parašyk augalo pavadinimą, kiek atsimenu pas mane kieme auga svidrės,
eraičinai ir berods miglė. Tai visos šios žolės yra sutinkamos Lietuvoje jų
sėklos yra visos vienodos, tik jų augimo greitis ir vešlumas priklauso nuo
dirvos, trąšų ir laistymo. O sudėtis laikui bėgant keičiasi nes vienų
dominavimą keičia kitos kurioms tas gruntas labiau patinka.