Tema: Re: 1/2 OT: Apie trimeri
Autorius: Ramunas
Data: 2011-08-04 12:44:00
kad nusimautu tikrai nepasitaike, bet beda kad kai pjauni su valu jis daznai
trukineja, ta pati rite pasibaige.. Cia pervyniojus zilka. Kol kas tos
problemos neissprendziau, tai turiu likusiu tu idedamu galiuku, su jais ir
pjaunu. Su jais problemu nera. Anksciau naudodavau si daigta viso sklypo
pjovimui, dabar nusipirkau zoliapjvoje naudota tai dideli darba atlieka ji.
Kadagi pas mane statybu stadija tai normalios technikos kol kas dar
neperku:)