Tema: Re: vėliava ant stiebo
Autorius: gopas
Data: 2011-08-04 09:08:31
Stiebas įleistas į skylę pamate apie 70cm. Ten kur yra pamato viršus nuo stiebo eina kampai, kurie prisukti prie
pamato viršutinės plokštumos. Tai esant reikalui atsuku varžtus, ištraukiu stiebą iš skylės ir nuleidžiu jį :)
Dėl apkrovos nežinau, tikiuosi kad atlaikys, nes stiebas nestovi ant pamato, o yra įleistas į jį.