Tema: Re: parduodu 3k buta Kaune
Autorius: CodeC
Data: 2011-08-03 10:05:07
On 08/03/2011 09:37 AM, m&m wrote:
> atejo toks metas, kad miestas ir sodas uzmiestyje nebedziugina, todel
> dabar beveik visi savaitgaliai sodyboje - spejam ir priziuret, ir alaus
> pagert, ir pazvejot... atstumas baisiai negasdina - valanda kelio ir
> vietoje. y masina susimeciau duja, tai ir islaidos ant kuro kolkas
> pakenciamos :)

manes miestas irgi nedziugina. bet kai pagalvoju apie toki varianta, tai
labai jau daug klausimu kyla. as pvz amzinai uzmirstu kanors. tai pvz
susiplanuoji kazka tvarkyt remontuot savaitgali toj sodyboj, nuvaziuoji,
o pasirodo kad kazka pamirsai nusipirkt, isidet ir pan. ir gaunasi kad
prabusi ten ir mazai ka nuveiksi. arba siaip ko dirbant prireiks, taigi
neleksi kelis kart 90km i senukus apsipirkt. nzn, gal geriau jau tada
soda koki arciau susirast ir susitvarkyt :)