Tema: Re: Namo pamato praplatinimas
Autorius: Tom
Data: 2011-08-02 16:11:43
Is slaito puses ten kur pamatas po zeme pamato gylis 3m tai atkasus kad ir
per visa tuos 1.5m manau kad nieko neivyks. O kitoje puseje tai tai ir
darysiu nes ten isvis neaisku kiek to pamato ten po zeme yra.
O del chemijos tai statybininkai aiskino kad sukali armatura ir hrien ja ten
istrauksi, nors man irgi noretusi kokiu tai kliju ivaryti pries kalant.
"AurimasB" <auris1@splius.lt> wrote in message
> jei pamata atkasinėsi tai neatkask visos pusės iš kart :) reiktų po koki
> 1.5 m  ruožą atkast paliekant po 3m ir taip kas kelias dienas eit i
> priekį. dėl armaūros į seną pamatą armatūrą tvirtint kokais tai ceminiais
> inkarais. geriaisa manau ją ne statmenai pamatui o įzambiai į apačią kad
> tempiama dirbų labiau nei kerpama..
>

> "blukas" <lukas___@___mtlinija.lt> wrote in message

>>> 8cm storio ir 1.2m aukscio), tad virsuje pamatas iseitu 14cm. storio. Ka