Tema: Re: pasidalinkite patirtimi apie vandens filtrus
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-07-27 08:27:01
nu ple buvau shalia - prie Onegos ezero Vytegroje tai is vandentiekio
kai prileidi arbatos issivirt tai puse puodo nugerus kita puse pili lauk
nes toks kaip kisielius pasidaro... :)
Kiekviena ryta prie kazkokio saltinio palei miesto pakrasti po 150
zmoniu eilej su bambaliais vandenuko prisipilt laukia... va tep va... :)

--
MaRiUS,
Kaunas