Tema: Re: Sausas šaldytuvas
Autorius: Gintas
Data: 2011-07-21 22:16:46
Siemensa turiu , su nuline. Trys durys. Deja-saldiklis (mazas) virsuje, nuline (didele per viduri), apacioje atskiras stalcius (saldytuvas)   Nulineje-ventiliatorius varineja ora. Manau, kad turetum eiskot kazka panasaus-su kuo didesnia nuline, kuri turetu atskiras duris (ne kokia ten dezute, viduje saldytuvo)