Tema: Re: svetimas vandentiekis sklype - servitutas?
Autorius: ejs
Data: 2011-07-21 10:53:28
2011.07.21 09:51, Pavidalas rašė:

> Ar tai butu registruotas servitutas su visais standartiniais reikalavimais,
> jei projektas butu oficialiai tvirtinamas VV (Vilnius).

jei norės vandens - teks daryti oficialiai.

> Virs vamzdzio negalesiu soninti medziu ir pan..? ar nebutinai?

negalėsi.

> O ar galimi kazkokie teisiniai susitarimai kad jis pakloja vamzdi o as darau
> ka noriu svarbu tik kad neprakiurdau?

sunku būtų prakiurdyti 1.5m gylyje esantį vamzdį.

> mano sklypas nedidelis tai ir lauzausi...

škais taip: vamzdį futliare tiesia 1m nuo sklypo ribos. Futliaro
apsaugos zona - 1m nuo ašies į abi puses, kas futliare nelabai kam rūpi.
Futliarą užbaigia d315 šulinėliais kad matytų kada tas vamzdis prakiūra.
Visi laimingi.

--
ejs