Tema: Re: skalbianke ir dziovykle 2 in 1
Autorius: mindau
Data: 2011-07-21 10:38:10
priklauso nuo jusu poreikiu, skalbimo iprociu ir turimos vietos namuose..
didziausias tokio prietaiso trukumas, imho, kad isskalbus pilna ikrova po to
dziovinti gali tik puse jos.. gedimo atveju netenki is karto abieju
prietaisu.. remontas, jei tokio prireiks, tiketina bus gerokai brangesnis.
toks sprendimas mano nuomone pasiteisina tik mazam bute su vienu gyventoju.