Tema: Re: Kaip patikrinti kam priklauso zeme
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-07-19 15:17:23
On 07/19/2011 02:49 PM, Meff wrote:
> Sveiki,
> noriu jungtis prie nuotekų šulinio, kuris yra šalia daugiabučio - apie 6 metrai nuo namo sienos. Ten daugiabučio gyventojų prižiūrima pievelė. Technines sąlygas iš "vendenų" jungtis turiu. Šulinys nepriklauso daugiabučiui. Dabar aiškinuosi ar reikalingas daugiabučio bendrijos leidimas atlikti žemės darbus. Kaip man tą sužinoti? Ar tai turi pasakyti matininkas? Vienas gyventojas, švelniai tariant, netrykšta entuziazmu, kad 50 m nuo jo buto langų būtų atliekami žemės darbai...
> [...]

Jei ta zeme ribojasi su tavo, tai tada registru centre uzsisakyk pazyma
apie besiribojancius sklypus ir suzinosi. Jeigu ne, tai tada daraisi tos
vietos kadastrinio zemelapio istrauka ir poto pagal numeriuka is tos
istraukos uzsisakai pazyma apie sklypa.
Dar vienas variantas tai eiti pas geodezininkus ir jie gales labai
greitai atsakyt i tavo klausima, bet tai kazkiek kainuos, nes jie moka
registru centrui ten mazdaug uz kiekviena paklikinama peles ant
elektroninio kadastrinio zemelapio.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com