Tema: Re: REQ teno i saldytuva 125w kur rasti ?
Autorius: Sail
Data: 2011-07-19 14:06:27
Paziurejau. Vienzo yra visas mirusio amoniakinio saldytuvo gelzgalis, tenas
ten bus geras.

Jei labai sudominsi, tai surasim ir visa mirusi saldytuva, ten bus geri ne
tik tenas, bet ir jo valdymo elektronika.

Tiesa tenas ten toks apgaubiantis vamzdi, tai turetu siluma atiduot dar
geriau, nei pavaizduotas fotkej.

Bet truputi tiesiu ranku reikes, nors jei sugebejai isimt, tai gal problemu
ir nebus.