Tema: Re: Vanduo Neptūnas
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-07-18 16:19:01
Same shit pas mane, tik ant Vln. Jei kur kas pasijungė, ar avarijikė nutiko,
ar šiaip "nu mes čia kabelį tiesėm ir užkliudėm", visada pavaro rudo.
Mechaninis filtras šiek tiek padeda, bet po tokių "avarijų" visada tenka
pakeist, nes mažas pralaidumas pasidaro. BET, kai filtras nepretenzingas,
tai kasetė IKI 20LTL.